Pirkuma nosacījumi
Sodenis, MB noteikumi, kas nosaka iepirkuma līgumu un pušu pienākumus
1. Pamatnoteikumi
1.1. Šie Pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk tekstā - Noteikumi) nosaka preces pircēja (turpmāk - Pircējs) un Sodenis, MB (turpmāk tekstā - Pārdevējs) tiesības, pienākumus un atbildību iegādājoties un pārdodot preces interneta veikalā www.sodenis.lt. Pērkot preces e-veikalā, Pircējs piekrīt šiem Noteikumiem.
2. Pirkuma un pārdošanas līguma noslēgšana
2.1. Pirkuma un Pārdošanas Līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu, kad Pircējs interneta veikalā ir izveidojis iepirkumu grozu, norādot piegādes adresi, izvēloties maksājuma veidu un apliecinājis, ka ir iepazinies ar šiem Noteikumiem, noklikšķinot uz "Rezervēt" pogas, un ir derīgs līdz pilnīgai saistību izpildei saskaņā ar šo Līgumu. Gadījumos, kad Pircējs nepiekrīt Noteikumiem vai kādai to sadaļai, viņš neveic pasūtījumu.
3. Pārdevēja tiesības
3.1. Ja Pircējs cenšas kaitēt interneta veikala darbam vai stabilai darbībai, vai pārkāpj savus pienākumus, Pārdevējs bez iepriekšēja brīdinājuma var ierobežot, apturēt (pārtraukt) piekļuvi interneta veikalam un nav atbildīgs par jebkādiem Pircējam radītiem zaudējumiem.
3.2. Pārdevējam ir tiesības pārtraukt interneta veikala darbību bez atbildības par jebkādiem Pircējam radītiem zaudējumiem.
3.3. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji mainīt šos Noteikumus, publicējot tos interneta veikala mājas lapā. Izmaiņas stājas spēkā publicēšanas brīdī un attiecas uz visiem darījumiem, kas tiek veikti to publicēšanas brīdī.
3.4. Pārdevējam ir citas Noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktās tiesības.
4. Pārdevēja pienākumi
4.1. Pārdevējs apņemas pielikt pūles, lai Pircējs varētu izmantot interneta veikala pakalpojumus. Pārdevējs negarantē, ka interneta veikals darbosies nepārtraukti vai, ka datu pārraide būs bez kļūdām. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem Pircējam radītiem zaudējumiem, kas radušies saistībā ar interneta veikala darbības traucējumiem un/vai datu pārraides kļūdām.
4.2. Gadījumā, ja pārdevējs nespēj piedāvāt Pircēja pasūtītās preces, tas apņemas piedāvāt līdzīgas preces, bet, ja Pircējs atsakās pieņemt preču analogus, atgriezt Pircēja samaksāto naudu 10 darba dienu laikā. Šādā gadījumā Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par nespēju piedāvāt konkrētu preci.
4.3. Pārdevējs apņemas ievērot citas šajos Noteikumos noteiktās prasības.
5. Pircēja tiesības
5.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces interneta veikalā saskaņā ar šiem noteikumiem un Lietuvas Republikas tiesību aktiem.
5.2. Pircējam (lietotājam) ir tiesības atteikties no ar Pārdevēju noslēgtā distances līguma, rakstiski paziņojot Pārdevējam 14 darba dienu laikā no preču piegādes dienas. Pircējam ir tiesības atteikties no distances līguma tikai tad, ja prece ir labā stāvoklī, nav bojāta un tās izskats nav būtiski mainījies.
5.3. Pircējam ir citas Noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktās tiesības.
6. Pircēja pienākumi
6.1. Pircējs apņemas apmaksāt preces cenu un piegādes izdevumus, kā arī citus maksājumus (ja tādi norādīti līguma noslēgšanas brīdī), un pieņemt pasūtītās preces. Pircējs maksā par precēm, pārskaitot naudu uz Sodenis, MB norādīto bankas kontu vai skaidrā naudā preču piegādes brīdī kurjerpasta pilnvarotajam pārstāvim.
6.2. Ja mainās Klienta reģistrācijas veidlapā norādītie dati, Pircējam ir pienākums tos nekavējoties atjaunināt.
6.3. Pircējam ir pienākums apstiprināt maksājuma uzdevumu Pircēja interneta bankā, izmantojot saiti no interneta veikala (ja Pārdevējs ir noslēdzis līgumu ar Pircēja banku). Pircēja izvēlētās preces ir rezervētas, bet Pārdevējs neuzņemas pirkuma līguma izpildi, kamēr Pārdevējs nesaņem maksājumu no Pircēja bankas par izvēlētajām precēm.
6.5. Pircējam ir jāievēro citas Noteikumos un Lietuvas Republikas normatīvajos aktos noteiktās prasības.
7. Vispārējā atbildība
7.1. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas veidlapā sniegto datu precizitāti. Pircējs uzņemas atbildību par kļūdām vai neprecizitātēm reģistrācijas veidlapā iesniegtajos datos.
7.2. Puses ir atbildīgas par interneta veikalā noslēgtā distances līguma izpildi, un domstarpības, kas radušās izpildes laikā, risina Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
7.3. Ņemot vērā Lietuvas Republikas Elektroniskā paraksta likuma 8. Pantu 3 d Pircējs piekrīt, ka darbību apstiprināšana interneta veikalā un piekļuve interneta veikala datiem (identifikācijas kods) ir pakļauta Elektroniskā paraksta likuma 8. Pantam 1 d elektroniskā paraksta juridiskais derīgums (t.i., tam ir tāds pats juridiskais spēks kā parakstam rakstiskajos dokumentos un ir pieļaujama tā kā pierādījuma izmantošana tiesā). Pircējs neļauj piekļūt interneta veikala datiem un neizpauž tos, nodrošinot, ka dati ir zināmi tikai viņam, nav nosūtīti vai citādi nodoti trešajām personām. Ja rodas aizdomas, ka pieteikšanās dati varētu būt atklāti citai personai, nekavējoties par to jāinformē Pārdevējs, kā arī nekavējoties jāinformē Pārdevēju par nesankcionētu piekļuvi interneta veikalam. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja identifikāciju, uzskata par Pircēja veiktām, un Pircējs uzņemas pilnu atbildību par šo darbību sekām.
7.4. Pārdevējs nav atbildīgs par citu uzņēmumu tīmekļa vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircējs dodas uz šīm vietnēm, izmantojot saites Pārdevēja interneta veikalā.
7.5. Pārdevējs nav atbildīgs par to, ka preces, kurām interneta veikalā norādīta krāsa, forma un izmērs, neatbilst Pircēja iedomātai krāsai, formai vai citiem Pircēja pieņemtiem parametriem.
7.6. Kaitējuma gadījumā vainīgā puse atmaksā otrai pusei tiešu zaudējumus, kas radušies viņa vainas dēļ.
8. Informācijas nosūtīšana
8.1. Pārdevējs nosūta visus informatīvos ziņojumus mārketinga paziņojumus uz Pircēja reģistrēto e-pasta adresi.
8.2. Pircējs nosūta visus paziņojumus un jautājumus, izmantojot Pārdevēja interneta veikala kontaktu formu (e-pasts: info@sodenis.lt).
9. Nobeiguma noteikumi
9.1. Pircējs un Pārdevējs piekrīt, ka visa informācija, kas atrodas Pārdevēja interneta veikala tīmekļa vietnē (tai skaitā, bet ne tikai šie Noteikumi, informācija par Pārdevēju, piedāvātajām precēm un pakalpojumiem un to īpašībām, Pircēja tiesībām atteikties no distances līguma), kā arī informācija par precēm un garantiju (ja tāda ir) iesniedzama rakstiski.
9.2. Visi strīdi, kas izriet no distances līguma, ir risināmi pārrunu ceļā. Nespējot panākt vienošanos, domstarpības tiek risinātas Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.